Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

Wszystko o kanalizacji i odwodnieniu. Dział poświęcony poradom na temat najnowszym rozwiązaniom technologicznym związanymi z kanalizacją, drenażem i oczyszczaniem ścieków.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

ropek1
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2011, 22:31
Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

autor: ropek1 » 31 mar 2011, 22:37

Witam,

Mam do Państwa pytanie w temacie, w którym jestem laikiem...

Ostatnio zauważyłem, że w łazience o różnych porach (najczęściej wcześnie rano lub późno wieczorem) z odpływu liniowego prysznica wydobywa się dosyć nieprzyjemny zapach ...

Co ciekawe - w ciągu dnia zapach ten znika, a czasami nie występuje w ogóle ...

Zastanawiam się co może być problemem i czy jest jakiś prosty sposób na pozbycie się go?

Od czego powinienem zacząć?

Z góry dzięki za pomoc!

Melting_SA
Re: Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

autor: Melting_SA » 31 mar 2011, 22:45

wentylacja z kanalizy i ciśnienie powietrza często to powoduje. Każde odwodnienie ma syfon więc powinien blokować to - stawiam na komin wentylacyjny być może jest za nisko obsadzony wywietrznik.

ropek1
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2011, 22:31
Re: Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

autor: ropek1 » 01 kwie 2011, 9:38

To chyba nie komin ... w drugiej łazience, gdzie jest to samo odwodnienie liniowe problem nie występuje ...

Może to kwestia syfonu? Zepsuł się?

Melting_SA
Re: Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

autor: Melting_SA » 01 kwie 2011, 9:51

tam nie ma co się popsuć ale cofa z rury zapach więc coś ma nie tak zrobione. Jeśli możesz to rozkręć go i postaraj się podnieść na maxa rurę odpływową tak samo masz syfon przy zlewie zrobiony.

ropek1
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 31 mar 2011, 22:31
Re: Przykry zapach z odwodnienia liniowego w łazience ...

autor: ropek1 » 01 kwie 2011, 15:42