Instalacja elektryczna poddasze (obrazek)

Domowe prace związane z prądem mogą być bardzo niebezpieczne. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat instalacji elektrycznych począwszy, od wymiany kontaktu po podłączenie prądu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

kompnet
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 38
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:33
Instalacja elektryczna poddasze (obrazek)

autor: kompnet » 26 wrz 2016, 20:04

Witajcie,

Poniżej moja wizualizacja instalacji elektrycznej na poddaszu. Jestem laikiem, będzie wykonywał to fachowiec z rodziny, lecz chciałbym mu pokazać jak to ma mniej więcej wyglądać. Proszę Was o opinię oraz ewentualne poprawki. Dodam tylko że w domku jest nowa instalacja elektryczna 3 fazowa. Chcemy się podpiąć do rodziców, lecz mieć swój osobny licznik.

Obrazek
Obrazek

PawełNM
Aktywny
Aktywny
Posty: 236
Rejestracja: 22 kwie 2014, 23:22
Re: Instalacja elektryczna poddasze (obrazek)

autor: PawełNM » 29 wrz 2016, 17:07

Cóż sam na pewno w tej kwestii nie pomogę, nie mniej jednak myślę sobie, że warto skorzystać z takiej opcji jak instalacje elektryczne ezet . Tak na dobrą sprawę najlepiej zgłosić się do specjalistów . Tutaj lepiej zrobić coś raz, a dobrze, bo na pewno przerabianie instalacji, zwłaszcza jeżeli jest prowadzona np. podtynkowo, nie będzie niczym przyjemnym.

kompnet
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 38
Rejestracja: 14 sie 2016, 19:33
Re: Instalacja elektryczna poddasze (obrazek)

autor: kompnet » 01 paź 2016, 12:38

PawełNM pisze:Cóż sam na pewno w tej kwestii nie pomogę, nie mniej jednak myślę sobie, że warto skorzystać z takiej opcji jak instalacje elektryczne ezet . Tak na dobrą sprawę najlepiej zgłosić się do specjalistów . Tutaj lepiej zrobić coś raz, a dobrze, bo na pewno przerabianie instalacji, zwłaszcza jeżeli jest prowadzona np. podtynkowo, nie będzie niczym przyjemnym.