stałe instalacje ppoż

Instalacja wodna w mieszkaniu czy w domu to bardzo istotna kwestia. Jeżeli masz problem ze swoją instalacją wodną, nie wiesz jak ją rozplanować, jak zainstalować hydrofor, czy wykonać podłączenia, tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

pablyto
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2013, 12:18
Lokalizacja: Gdańsk
stałe instalacje ppoż

autor: pablyto » 04 wrz 2013, 12:27

Witam. Jestem początkującym inżynierem, świeżo po studiach. Niedawno dostałem pracę i uprzedzono mnie żebym przyswoił jak najwięcej informacji związanych z instalacjami ppoż - tryskaczowe, hydrantowe. W związku z tym potrzebuję wszelkich materiałów, książek i norm związanych z tym tematem. Niestety na studiach nie udało się szczegółowo wyczerpać tego zagadnienia. Jedyne co wyniosłem z zajęć to świadomość, że takie instalacje istnieją...
Jeśli ktoś posiada jakąś wiedzę na ten temat albo jest w stanie wskazać mi obowiązujące normy lub jakieś materiały, to serdecznie proszę o pomoc.
pozdrawiam!

Bolas
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 5330
Rejestracja: 21 lut 2008, 18:53
Lokalizacja: Żory - śląskie
Re: stałe instalacje ppoż

autor: Bolas » 04 wrz 2013, 20:22

To jest największy ból studiów w Polsce. Wychodzi gość z tytułem i zerową wiedzą praktyczną. A to boli najbardziej. PNy są płatne więc nie wiem czy ktoś będzie ci je w stanie oddać za free.

pablyto
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2013, 12:18
Lokalizacja: Gdańsk
Re: stałe instalacje ppoż

autor: pablyto » 05 wrz 2013, 8:56

Niekoniecznie chodzi o same PN, przydadzą się wszelkie informacje, artykuły, książki, cokolwiek.

Doradca_KAN-therm
Początkujący
Początkujący
Posty: 34
Rejestracja: 30 wrz 2014, 20:01
Kontaktowanie:
Re: stałe instalacje ppoż

autor: Doradca_KAN-therm » 08 gru 2014, 20:55

Posiadamy w ofercie System KAN-therm Steel & Inox Sprinkler do wykonywania stacjonarnych instalacji tryskaczowych (także i hydrantowych).