Ocieplanie wewnetrzne garazu

Dział poświęcony izolacjom technicznym. Jakie są systemy izolacji technicznej, jak zabezpieczyć dom przed ogniem, wilgocią, stratami ciepła? W tym dziale znajdziesz porady i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

gregor1467_
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2014, 11:29
Ocieplanie wewnetrzne garazu

autor: gregor1467_ » 04 wrz 2014, 11:53

Witam,

Prosze o wyrozumialosc poniewaz jestem kopletnym laikiem i nie potrawie sobie tego wszystkiego poskladac do kupy.

Mam garaz zbudowany z cegly ( dopiero co wybudowany) , z dachem i betonowa podloga. Garaz ma duze drzwi garazowe i boczne drzwi wejsciowe. Sciana boczna jest scianka dzialowa poniewaz moj sasiad ma swoj garaz w tym samym fizycznym budynku

Chcialbym ten garaz przerobic na biuro tak aby w zime byl wstanie utrzymac wysoka temperature pokojowa ( jakies 28C przez pare godzin )

Do ogrzewania chcialbym urzyc jakis grzejnik olejowy , konkretnie jeszcze sie nie rozgldalem .

Nie moge ocieplic z zewnatrz poniewaz developer sie no to nie zgadza.

Chcialbym osiagnac jak najlepsza izolacje cieplna, ktora nie zabralaby zbyt wiele z pomieszczenia.

Znalazlem w internecie cos takiego - plytyizolacyjne grubosci 50mm . do tego chcialbym uzyc plyty regipsowe z metelowym lub drewnianym stelazem.

http://www.wickes.co.uk/Celotex-50mm-Hi ... m/p/190544

Co o tym myslicie ?

P.s

Mieszkam w Uk ztad link z angielskiego sklepu.

KTH
Re: Ocieplanie wewnetrzne garazu

autor: KTH » 04 wrz 2014, 12:13

może być ale czy styropian nie będzie tańszym rozwiązaniem? drogie te płyty u was w UK

gregor1467_
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2014, 11:29
Re: Ocieplanie wewnetrzne garazu

autor: gregor1467_ » 04 wrz 2014, 12:26

Zona mowi ze bede to robil sam :) wiec zaoszczedze na fachowcach.

Chcialbym zeby to bylo zrobione solidnie ( zabawne bo bede to sam robil lol ) i "cieplo". Nie chcialbym placic wielkich rachunkow za prad/ogrzewanie.