Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

Wszystko o kanalizacji i odwodnieniu. Dział poświęcony poradom na temat najnowszym rozwiązaniom technologicznym związanymi z kanalizacją, drenażem i oczyszczaniem ścieków.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

olusia1971
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2013, 18:53
Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

autor: olusia1971 » 31 sie 2013, 19:01

Witam.
Proszę o poradę od czego zacząć chcąc zamontować przydomową oczyszczalnie ścieków?Jestem "zielona" w temacie i nie mogę znaleźć informacji w necie.Dziękuję za informację.

Interno
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 2404
Rejestracja: 05 lis 2008, 22:07
Re: Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

autor: Interno » 31 sie 2013, 19:10

Oczyszczalnia z drenażem czy ze zrzutem wody ?
Dużo jest w internecie z drenażem mało jest na temat zrzutu wody.
W Polsce to temat trochę drażliwy uzależniony od władz lokalnych ale i przepisy ogólne są niedoskonałe.

olusia1971
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2013, 18:53
Re: Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

autor: olusia1971 » 31 sie 2013, 19:20

Przepraszam ale chyba źle się wyraziłam.Chodzi bardziej o formalności -"biurokracje".Skąd mogę otrzymać informacje czy w ogóle mogę i jaką oczyszczalnie zamontować.

adikas
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 28 sie 2013, 14:40
Re: Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

autor: adikas » 09 wrz 2013, 12:28

Ja już to przeszedłem więc generalnie jeśli nie ma w drodze kanalizacji ani nie ma ustanowionego planu zagospodarowania przestrzennego, to nie ma problemu.
Reszta tutaj: http://www.traidenis-pol.com/produkty/p ... -po-kroku/

Marek Lipowski
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 08 sie 2013, 6:58
Kontaktowanie:
Re: Przydomowa oczyszczalnia-od czego zacząć?

autor: Marek Lipowski » 16 wrz 2013, 13:30

Zgadza się, wtedy problemu nie robią.

Adam291
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:17