Pomoc w wyborze baterii 4 otworowej do wanny

Instalacja wodna w mieszkaniu czy w domu to bardzo istotna kwestia. Jeżeli masz problem ze swoją instalacją wodną, nie wiesz jak ją rozplanować, jak zainstalować hydrofor, czy wykonać podłączenia, tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

pawels69
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2014, 22:46
Pomoc w wyborze baterii 4 otworowej do wanny

autor: pawels69 » 26 kwie 2014, 23:09

Witam, potrzebuję fachowej pomocy, gdyż jestem na kupnie baterii 4-5 otworowej tego typu jak tu http://www.sklep.bomar2.pl/ELIPSO-bateria-wannowa-4-otworowa-chrom%283,48101,4125%29.aspx
czy tutaj http://www.sanitermo.pl/bateria-wannowa-5-otworowa-z-natryskiem-jawa-id-2139.html

Szczerze mówiąc jestem laikiem w tym temacie i nie bardzo wiem czym się kierować, dlatego też prosiłbym was doświadczonych forumowiczów o radę. Wiadomo że marka, ale co marka znaczy jak teraz wszystko produkuje się w Chinach. Ta druga jest w bardzo dobrej cenie i dają 5 lat gwarancji i podoba się żonie, ja znów wolałbym coś markowego typu grohe czytałem że grohe najlepsze, choć też piszą niektórzy różnie. Chciałbym się zmieścić w 700-800 zł jeśli to możliwe co mi możecie polecić aby cieszyć się bezproblemowym użytkowaniem?

Bolas
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 5330
Rejestracja: 21 lut 2008, 18:53
Lokalizacja: Żory - śląskie
Re: Pomoc w wyborze baterii 4 otworowej do wanny

autor: Bolas » 29 kwie 2014, 21:35

Powiem tak. Ostatnio w markowej baterii wymieniałem wąż słuchawki. Niby zwykły w oplocie stalowym. Koszt kupna samego węża to 200zł i 2tyg oczekiwania na przysłanie. Nie wiem tak sobie zamówił klient może gdzieś na aledrogo by się znalazło szybciej i taniej.