Problem ze starą farbą na ścianie POMOCY

Salon jest jednym z najważniejszych miejsc w mieszkaniu, to tutaj spędzamy większość czasu i przyjmujemy gości. Rady i opinie na temat urządzania salonu ? małego, dużego, z jadalnią lub bez.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

dino15124
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 06 lut 2014, 14:48
Problem ze starą farbą na ścianie POMOCY

autor: dino15124 » 06 lut 2014, 14:53

Witam. Niestety jestem amatorem i piszę tutaj o poradę do was. Otóż problem polega na tym że gdy niedawno zacząłem malować swój pokój, stara farba w niektórych miejscach po prostu zwijała mi się na mokry wałek. Nie jechałem dużo razy (tzn nie przemoczyłem ściany farbą). Farba była białą z pigmentami, wcześniejsze 2 malowania to samo. Czy wystarczy solidne zagruntowanie ścian czy jednak niestety cały pokój do gipsowania?
Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam!

malkom
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 40
Rejestracja: 03 lut 2014, 17:49
Re: Problem ze starą farbą na ścianie POMOCY

autor: malkom » 08 lut 2014, 21:35

Zanim zaczniesz usuwać stara farbę warto spróbować użyć dobrego gruntu. Kup Ceresit CN94. Jest to koncentrat. Rozcieńcz go w proporcji 1 do 3, dokładnie wymieszaj i nałóż na powierzchnię. Następnego dnia możesz malować. Jeżeli w dalszym ciągu farba będzie się nawijała to będzie oznaczało że ktoś ją wcześniej położył bez gruntowania lub na kurz i pozostanie tylko jej usunięcie, następnie wygładzenie gipsem ubytków w ścianie, ponownie gruntowanie i malowanie. Więcej o malowaniu i poradach http://www.malowanie-warszawa-remontuj.pl/porady-malarskie/

Eko_Decor
Początkujący
Początkujący
Posty: 20
Rejestracja: 13 lut 2014, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
Re: Problem ze starą farbą na ścianie POMOCY

autor: Eko_Decor » 13 lut 2014, 13:37