Pokój Na Poddaszu Co i jak?

Adaptacja poddasza na wnętrze użytkowe jest świetnym pomysłem, jednak czasami bardzo trudnym w realizacji. Tutaj dowiesz się o wadach i zaletach urządzeniu na poddaszu na sypialni, salonu czy pokoju dziecięcego.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Ekowsky
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2013, 15:23
Pokój Na Poddaszu Co i jak?

autor: Ekowsky » 28 paź 2013, 15:30

Witam. Jestem nowym użytkownikiem więc proszę o powstrzymanie się z negatywnymi komantarzami itp.
Od dawna planuje zrobić pokój na poddaszu tylko jestem kompletnie zielony w budownictwie czegoś takiego.
Mianowicie chciałbym zrobić pokój z płyt regipsowych(wywnioskowałem to czytając forum).
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś rozjaśnił mi sytuację od czego zacząć i w jaki sposób robić coś takiego.
Mam świadomość że piszę bardzo ogólnikowo i wielu nie zrozumie sentencji mojej wypowiedzi, lecz jeżeli znajdzie się ktoś na tyle dobromyślny i przybliży mi struktury budownictwa takiego pokoju będę bardzo wdzięczny ;)

Pozdrawiam ;)

remonterier
Re: Pokój Na Poddaszu Co i jak?

autor: remonterier » 29 paź 2013, 21:22

Taki pokój to dosyć łatwa sprawa jest, ale nie aż taka żeby Ci to opisać w poście na forum.
Trochę szczegółów na rysunkach które powiedzą Ci więcej znajdziesz np. tutaj:
1. Zabudowa poddasza
http://norgips.pl/index.php?hps=sub_zabudowa_poddasza
2. Ścianki działowe
http://norgips.pl/index.php?hps=sub_sciany_dzialowe
3. Podłogi
http://norgips.pl/index.php?hps=sub_suche_jastrychy
4. Sufity podwieszane
http://norgips.pl/index.php?hps=sub_sufity_podwieszane


A w temacie planowania, kosztorysowania i nadzorowania budżetu na remont to polecam program do samodzielnego kosztorysowania online;
[Remonterier]

Awatar użytkownika
kamita
Początkujący
Początkujący
Posty: 18
Rejestracja: 10 paź 2013, 15:58
Lokalizacja: Śląskie
Kontaktowanie:
Re: Pokój Na Poddaszu Co i jak?

autor: kamita » 07 lis 2013, 21:50