Prowizoryczne drzwi

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

user123456
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 02 lut 2013, 12:43
Prowizoryczne drzwi

autor: user123456 » 02 lut 2013, 14:10

Witam!

W mieszkaniu które wynajmuję o jednego pokoju nie ma drzwi, jest za to wnęka w ścianie -
wysokość: 203 cm, szerokość: 146 cm, szerokość ściany: 42 cm.

Chciałbym tam zrobić jakieś choćby prowizoryczne drzwi, z możliwie najmniejszą ingerencją w ścianę, jednak w ogóle nie znam się na tym... Mógłbym prosić o rady ? :)

pracuś-c156
Początkujący
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 21 lut 2013, 22:53
Re: Prowizoryczne drzwi

autor: pracuś-c156 » 22 lut 2013, 11:21

Ja proponowałbym wąskie drzwi przesuwne jeżeli jest miejsce na ścianie, wówczas takie drzwi nie zabierają miejsca w pokoju a można w łatwy sposób zamknąć pomieszczenie.

Alarmserwis
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 52
Rejestracja: 17 sty 2013, 14:37
Kontaktowanie:
Re: Prowizoryczne drzwi

autor: Alarmserwis » 24 lut 2013, 13:01

Dokładnie jak powyżej- jeżeli futryna na drzwi jest dosyć wąska i masz ograniczone pole manewru,to wówczas warto pomyśleć o drzwiach rozsuwanych ws tylu harmonijki. NA pewno bardzo dobrze się sprawdzą.

pracuś-c156
Początkujący
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 21 lut 2013, 22:53
Re: Prowizoryczne drzwi

autor: pracuś-c156 » 26 lut 2013, 10:37

Nie miałem na myśli drzwi przesuwnych w stylu harmonijki, tylko całe drzwi które przesuwają się na ścianę. Ja mam takie u siebie zamontowane:) żeby nie było widać prowadnic zasłonięte są prowizoryczną ścianką z regipsu. W efekcie wygląda tak jakby drzwi się wsuwały w ścianę. Potrzeba nam do tego z prawej lub lewej strony wolnego miejsca na ścianie na szerokość taką jak wejście.


Wróć do „Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...”

Kto jest online