Szanowni Państwo,
Jestem pracownikiem Działu Serwisu Firmy WIŚNIOWSKI i chciałbym ustosunkować się do treści postu zamieszczonego na
forum przez schneidera
„Brama Wiśniowski, nigdy więcej, złom i brak serwisu.
W Gorzowie Wlkp. przy 9 Maja mamy w bloku nową bramę garażową z firmy Wiśniowski Typ SM MakroPro podnoszoną elektrycznie. To, że jest trochę tańsza od Normstahl czy Hörmann, to nie ma znaczenia. Poprostu często się psuje, a przy ręcznym podnoszeniu można dostać muskuły Pudziana, no i oczywiście bąble na rękach. W styczniu br. była zepsuta przez trzy tygodnie, podczas tych dużych mrozów garaż był otwarty cały czas. W tej chwili podnosi się, ale sygnalizacja świetlna w ogóle nie działa. Jeżeli będziecie chcieli dostać instrukcję obsługi, to zapomnijcie. My czekamy na nią już prawie rok!!! Kontakt z osobami odpowiedzialnymi w firmie Wisniowski, tj Panami Jan Łosak czy Cezary Zdanowski zanim się zacznie, to się skończy, oni po prostu olewają klienta, który już kupił bramę. Reklamacji firma Wiśniowski prostu nie przyjmuje, a na pisma czy Emaile nie odpowiada. Lepiej kupić droższą bramę, ale taką, która działa no i serwis jest
Brama segmentowa WIŚNIOWSKI funkcjonująca w Gorzowie Wlkp. przy ul. 9 Maja została zamontowana przez jednego z naszych lokalnych Sprzedawców w 2006r. W ramach obsługi gwarancyjnej w lutym 2008r. sprawdziliśmy funkcjonowanie bramy i dokonaliśmy bezpłatnej wymiany żarówek w sygnalizatorach. W lipcu 2009r. otrzymaliśmy zlecenie wymiany uszkodzonej w sposób mechaniczny jednej z prowadnic pionowych. Naprawa została wykonana w uzgodnionym terminie, a prawidłowe działanie bramy potwierdziła osoba odbierająca prace montażowe. W styczniu 2010r. ekipa serwisowa wykonała kompleksowy przegląd bramy, w wyniku czego wymieniono elementy o dużym stopniu zużycia, co spotkało się z aprobatą osób zarządzających budynkiem pod wymienianym adresem w Gorzowie Wlkp. Podsumowując powyższe informacje stwierdzam, że:
- firma WIŚNIOWSKI poza wymienionymi okolicznościami nie była informowana w jakikolwiek sposób o nieprawidłowej pracy bramy, a tym bardziej o jej „częstych awariach”;
- brama jest wyposażona w układ awaryjnego otwierania, korzystanie z którego jest łatwe i nie wymaga użycia nadzwyczajnej siły;
- Instrukcja Obsługi i Montażu nie jest dokumentem o charakterze poufnym, jest dołączana do każdego wyrobu, można ją otrzymać drogą pocztową lub elektroniczną; jednak takiego zapytania ze strony autora postu nie otrzymaliśmy.
Wobec zarzutów o nie przyjmowaniu reklamacji bądź nie odpowiadaniu na e-maile pozwolę sobie stwierdzić, że nie przystają one do rzeczywistości. Przykre jest to, że osoba schowana za nickiem zdobywa się na forum na pomówienia, które w łatwy sposób dyskredytują wysiłki wielu osób pracujących na dobre imię firmy WIŚNIOWSKI. Nie są nam znane przyczyny, które kierują autorem postu do tego stopnia, że powielił swój wpis na wielu forach budowlanych. Rozumiem, że środowisko sieci www jest dobrym miejscem, w którym każdy ma prawo do wyrażenia swoich opinii i ocen. Szkoda tylko, że jest również miejscem podawania nieprawdziwych informacji…