Parę pytań o pracę w budownictwie

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

szadfo
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 29 wrz 2012, 10:22
Lokalizacja: Gdańsk
Parę pytań o pracę w budownictwie

autor: szadfo » 29 wrz 2012, 10:34

Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum i wybieram teraz szkołę. Mam parę pytań w tej kwestii:

1. Czy Państwowa Szkoła Budowlana - Technikum Gdańsk to dobry wybór, jaki wybrać profil - Geodezja czy Budownictwo?
2. Na jaki kierunek po tej szkole iść: Geodezja i Kartografia, czy Budownictwo?
3. Słyszałem, że jest duże zapotrzebowanie na Kierownika Budowy, czy to prawda i jakie kroki podjąć w tym kierunku?

Mam zamiar skończyć tą szkołę i rozpocząć pracę w zawodzie, aby zdobywać już doświadczenie i jednocześnie studiować. Czy opłaca się w ogóle obierać ten kierunek? Ja się żadnego zawodu nie boję, ale muszę podjąć ważną decyzję w jaką stronę iść. Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi! :)

*** Chciałem dodać: Czy można połączyć budownictwo z geodezją - tj. świadczenie tych dwóch usług na raz? Np. iść studiować Geodezję i Kartografię co daje możliwość zostania geodetą oraz inżyniera technicznego co daje możliwość zostaniem kierownikiem budowy. Jak to się ma w praktyce?

arek_d
Aktywny
Aktywny
Posty: 159
Rejestracja: 13 lip 2009, 19:30
Lokalizacja: Dolny śląsk
Re: Parę pytań o pracę w budownictwie

autor: arek_d » 29 wrz 2012, 15:51

Praca na budowie ciężka sprawa, Trzeba lubieć tą robote. I nigdy w sumie nie będziesz zarabiał pieniędzy adekwatnych do umiejętności, odpowiedzialności i posiadanej wiedzy.
Z acą na budowie jest jak z powołaniem, inaczej będziesz się męczył w tej robocie albo zmarnujesz 4 lata nauki.. Jednak pamiętaj że jest to bardzo interesująca praca no i rzemiosło a rzemiosło powoli umiera.