Dobór kotła

Informacje na temat instalacji grzewczych, ogrzewania domu, kotłów CO. Dowiedz się jak ogrzać mieszkanie i jakie wybrać instalacje grzewcze aby rachunki nas nie zaskoczyły.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

milka888
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 18 gru 2011, 0:50
Dobór kotła

autor: milka888 » 18 gru 2011, 0:56

Witam. Co prawda nie znam się zbyt dobrze na piecach aczkolwiek mam dość duży problem. Mamy dom jednorodzinny 200m2 piec stary do którego ciągle trzeba dokładać a w domu ciągle zimno. Dom jest ocieplony ( poza dachem) okna wymienione na nowe. Moj tata nosił się z zamiarem zmiany pieca jednak niestety odszedł od nad miesiąc temu. Problemem jest ciągłe zimno w domu mimo że palimy i dokładamy do pieca ciągle wręcz. Chciałąbym wymienić ten piec ale kompletnie nie wiem od czego zacząc. Musze nadmienić że mamy 3 tony węgla na rok GKII więc tym głownie palimy i chcemy palić w przyszłośći w piecu. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak sie zabrać do sprawy od strony praktycznej ?

stiff
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 46
Rejestracja: 27 mar 2010, 21:46
Re: Dobór kotła

autor: stiff » 18 gru 2011, 13:24

Witam.
Tak dla jasności : jaki piec jest teraz, ile razy dokładasz, czy jest dobry ciąg,czy jest pompa,czy jest zbiornik na ciepłą wodę i jakie są grzejniki. Napisz jaki byś wolała czy zasypowy? czy podobny jak jest obecnie.
Pozdrawiam.

przemasboss
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 86
Rejestracja: 27 kwie 2011, 8:51
Re: Dobór kotła

autor: przemasboss » 28 gru 2011, 21:42

http://www.jakikociol.pl/ konfigurator pomocny w wyborze kotła. Mi pomógł i paru moim znajomym. trzeba wpisać kilka danych niezbędnych do określenia mocy i czekać na kontakt z konsultantem.

Robert Czajkowski
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 27 gru 2011, 18:09
Lokalizacja: Poznań
Re: Dobór kotła

autor: Robert Czajkowski » 29 gru 2011, 20:50

Fajne zestawienie pieców można też znaleźć na stronce zawartej w moim podpisie.