dach - adaptowane podasze pomocy.....

Jak dobrać właściwe izolacje do ocieplenia dachu, jaki materiał izolacyjny wybrać? Wełna mineralna a może styropian?

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

rez_77
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 42
Rejestracja: 20 kwie 2006, 12:42
Lokalizacja: Szczecin
dach - adaptowane podasze pomocy.....

autor: rez_77 » 21 kwie 2006, 12:54

dach dwu płaszczyznowy,jedna płaszczyzna z spadem rzedu 8 stopni druga jakies 40 zakończona mastardą.Na częsci mastardowej 4 kominiki wentyloacyjne połaci dachu w cześci
płaskiej zadoptowana łazienka z bezpośrednim kominkeim wentylacyjnym na dach 140 wysynietym na 2m ponad dach w kuchni dwa takie kominki + wentylacja mechaniczna w tych
komnach wysunięta na 2m .....Jestem laikiem i martwi mnie to że mam wentylacje pomieszczen ma wentylacje dachu - mam kominki wqylotowe ale gdzie kominki wlotowe ????
nie mam jeszcz zakoczonego dachu w jego płasiej cześci zasotało wykonanie odeskowania
zamykające połąć dachu od dołu i mysle o jakis kominkach wlottowych.....prosze o rade czy to ma sens???

na dachu papy, pełne odeskowani,wełna 20,krokwie około 19cm plus stelarz płyta GKF,fola
paroizolacyjna,2 płyta GKF martwie sie czy jest pustka powietrzna nad płaską częscia dachu
jak zapewnić wentylacje tej częsci ????

Awatar użytkownika
Andrzej Wilhelmi
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 2153
Rejestracja: 22 lis 2005, 22:08
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

autor: Andrzej Wilhelmi » 21 kwie 2006, 22:11

Pomiędzy deskami a wełną przestrzeń wentylacyjna 2~3 cm, wlot powietrza z połaci mansardy i kominki wentylacyjne na dachu 1 szt. na 30 m2. Pozdrawiam.

rez_77
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 42
Rejestracja: 20 kwie 2006, 12:42
Lokalizacja: Szczecin

autor: rez_77 » 24 kwie 2006, 7:22

mam już zamontowane cztery kominki na dachu w częsci mastardowej około 60cm
od krawędzi dachu,w częsci mastardowej mam zamontowane 6 okien połaciowych