POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

Wybór wykonawcy często decyduje o tym, czy budowa lub remont domu będzie miłym wspomnieniem, czy trudnym przeżyciem, a dom - wymarzonym miejscem do mieszkania czy katalogiem błędów. Jak wybrać dobrego, rzetelnego wykonawcę? Tu możesz polecić sprawdzone ekipy i poznać opinie o wykonawcach, których zamierzasz zatrudnić.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Mia35
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwie 2006, 15:45
POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: Mia35 » 26 cze 2007, 9:59

polecam
Piotr Lewarski tel.0507736273
u mnie wlasnie skonczyl kafelki w lazienkach i gres na parterze,do tego sufit i sciany w garazu - plyty K-G,stawial dodatkowe 2 scianki dzialowe oraz wykonal inne drobne prace,a najwazniejsze poprawial schrzaniona robote poprzednikow bez dodatkowej zaplaty!
Przesympatyczny mlody czlowiek,bardzo dokladny i sumienny..jeszcze nie zmanierowany jak wiekszosc wykonawcow p.Piotr kieruje firma i z tego co wiem,zajmuja sie wszelkimi pracami budowlanymi wykonczeniowka,tynki,wylewki ogrodzenia itp...
bardzo zaluje,ze spotkalam go dopiero na etapie kafli ale na pewno bedzie wykonywal u nas jeszcze i malowanie i polozy panele i wykona taras plus balkon i postawi ogrodzenie i...cala reszte...widzac jego precyzyjnosc i naprawde rzetelne podejscie do wykonywanej pracy a do tego stawki nie przyprawiajace o zawrot glowy w zamiast za dobrze wykonana robote - doszlismy do wniosku,ze nie ma najmniejszego sensu szukac kogos innego..
jeszcze raz z czystym sumieniem - polecam :)

z wielkim bolem serca musze zedytowac powyzszy post

nie chce aby ktokolwiek mial do mnie kiedys pretensje...
powiem szczerze,ze nie moge uwierzyc jak szybko zmienia sie czlowiek
jak szybko przybiera postawe tak znana nam u innych wykonawcow - zwlekanie,klamanie,obietnice bez pokrycia i..oczywiscie nie odbieranie telefonow
u nas wykorzystal fakt,ze rozliczala sie z nim w naszym imieniu Wojtka siostra i nie zauwazylam pewnych niedociagniec..kiedy po przyjezdzie rozmawialm z nim na ten temat..obiecal wykonanie poprawek i dokonczenie kafli (2!!!! sztuk) podczas kolejnej pracy na jaka sie umowilismy tj.montaz mebli kuchennych,montaz parapetow,ulozenie kafli na scianie w kuchni..
jednak z powodu zlapania kolejnego zlecenia krucho bylo u p.Piotra i z czasem i z checiami..aby wyegzekwowac wywiazanie sie z umowy dzwonilam,prosilam,straszylam i...szukalam chlopaka po innych budowach
zrobil na odp...dol i w polowie to do czego sie zobowiazal,zabral kafelke do doszlifowania (poniewaz przyjechal bez narzedzi) i...tyle go widzialam
sytuacja naprawde zenujaca
facet najpierw dziekuje ze dzieki dobrej opini ma kupe nowych zlecen a potem wystawia rufa do wiatru tego,dzieki komu te zlecenia zdobyl
a tak obiecywal i zapewnial,ze dla nas ZAWSZE ZNAJDZIE CZAS
poza tym podczas wykonywania porzadkow doszlismy do wniosku,ze kupilismy na jego zamowienie kupe niepotrzebnych rurek,wezykow,srubek itp. - %$&%$ to tez pieniadze kosztowalo!
ojjj Panie Piotrze tak latwo Panu ze mna nie pojdzie! nie nauczyl Pana ojciec (zreszta wstyd mu bylo za syna cholernie) ze z umow nalezy sie wywiazywac?
ochhhhhhhhhhhh to najwieksza moja porazka..najbolesniejsza utrata wiary w drugiego czlowieka# :cry: :evil:

olivka85
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 53
Rejestracja: 06 lut 2014, 9:57
Lokalizacja: Poznań
Re: POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: olivka85 » 08 paź 2014, 12:33

A znacie może Centrum Budowlane Sulima Gdynia? Teściu z nimi teraz współpracuje i remontują mu dom. Do tego biorą od siebie z hurtowni materiały i liczą go za to wszystko taniej. Mysle, że mega opłacalnie mu wyjdzie jak od jednej firmy kupi materiały i z nia razem przeprowadzi remont. Tu sprawdzałam na stronie jaki maja zakres usług http://sulima.gdynia.pl/?page_id=1927 i robią kompleksowe remonty. Pytacie to odpowiadam co wiem:)

grzybkowa
Początkujący
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: 02 paź 2014, 10:51
Re: POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: grzybkowa » 03 lis 2014, 12:51

Znam Sulima Gdynia bardzo dobrze, bo robili u nas dach. Profesjonalne i indywidualne podejście. Doradzali tak, bym była zadowolona i wcale nie największym kosztem. Współpraca bezproblemowa i wszystko skończone na czas.

alexacafe
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 03 lip 2019, 10:29
Re: POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: alexacafe » 05 lip 2019, 9:19

a ja to mogę z czystym sumieniem polecic firmę https://www.ozebud.pl/oferta/fotowoltaika/ wszystko sprawnie, super wykonawcy, nie mam do czego sie przyczepic, polecam i pozdrawiam

camio
Początkujący
Początkujący
Posty: 18
Rejestracja: 07 mar 2020, 17:26
Re: POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: camio » 14 sie 2020, 21:12

Czy naprawdę uważacie, że to wszystko jest bezpieczne? W sensie - fotowoltaika? Pomorskie się rozwija, ale ja osobiście boję się nowości. Czy ktoś może mi przybliżyć działanie tego wszystkiego? Budujemy dom i chcielibyśmy jak najlepiej zainwestować, żeby mieć spokój na resztę życia, albo chociaż przez wiele lat.

kont77
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 40
Rejestracja: 12 mar 2018, 8:53
Re: POLECAM woj.pomorskie i nie tylko ;)

autor: kont77 » 17 sie 2020, 10:10

camio pisze:Czy naprawdę uważacie, że to wszystko jest bezpieczne? W sensie - fotowoltaika? Pomorskie się rozwija, ale ja osobiście boję się nowości. Czy ktoś może mi przybliżyć działanie tego wszystkiego? Budujemy dom i chcielibyśmy jak najlepiej zainwestować, żeby mieć spokój na resztę życia, albo chociaż przez wiele lat.


A dlaczego to ma być niebezpieczne. Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż zwykłe panele z których ogrzewa się tylko wodę. Energia elektryczna jest do wykorzystania w większym zakresie w domu, wiec takie panele to doskonałe uzupełnienie. U nas jest już system od Sunclever i nie narzekam. Jakoś nie obawiam się tego, że mam takie rozwiązanie na dachu. Jest to stabilnie zamocowane. Nie spadnie na głowę :) jeżeli tego się obawiasz.


Wróć do „Porozmawiajmy o wykonawcach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Gotowe projekty domów