serwis okien i drzwi

Asortyment okien i drzwi jest tak duży, że wybór jest naprawdę trudny. Do tego montaż, konserwacja, czasem naprawy. Z tego działu możesz dowiedzieć się czym różnią się poszczególne typy i modele, jak wybrać odpowiednie okna i drzwi do Twojego domu i mieszkania, jak je prawidłowo osadzić, konserwować i co robić jeśli pojawią się jakieś problemy.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

grzegorz28
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 24 maja 2006, 10:42
serwis okien i drzwi

autor: grzegorz28 » 24 maja 2006, 11:38

prowadzę usługi w zakresie :
- naprawa okien i drzwi PVC
- regulacje okien i drzwi PVC oraz drewno
- konserwacja
- wymiana szyb i uszczelek
- wymiana okuć
- rozszczelnienia
serwis prowadzę na terenie Wrocławia

Grzegorz
nr tel. 886-302-583

piotrwoj
Początkujący
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: 11 paź 2006, 10:52
Re: serwis okien i drzwi

autor: piotrwoj » 16 paź 2006, 21:48

Maiłem kłopot z drzwiami Gerda w Warszawie. skorzystałem z firmy serwisowej. Polecam
NAPRAWA DRZWI

kamcio021
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 03 lut 2017, 14:05
Re: serwis okien i drzwi

autor: kamcio021 » 03 lut 2017, 14:43

Witam,

Jeżeli chodzi o naprawę okien , drzwi lub rolet na terenie Śląska to polecam firmę GMK , bardzo dobrzy fachowcy. :D Tutaj ich strona : http://gmkserwisokien.pl/

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 13 lut 2017, 13:50

Nieźle, ktoś odgrzebał wątek który ma 11 lat, po to żeby wstawić link do jakieś firmy - gratulacje za wytrwałość w poszukiwaniu.
Jak już odgrzebany, to też się wypowiem. Jeśli ktoś ma drzwi w okresie objętym ochroną z tytułu niezgodności towaru z umową, rękojmi, gwarancji, jest np. zaraz po montażu i coś nie gra, drzwi nie domykają się, skrzydło odstaje, zamki ciężko działają - niech w pierwszej kolejności reklamuje na piśmie towar w miejscu gdzie kupował, bądź montował. W większości przypadków jest to kwestia regulacji, jakieś pier... wynikłe z samego montażu. Jest to dużo sprawniejsza i szybsza ścieżka.

mazwoj
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 372
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:55
Re: serwis okien i drzwi

autor: mazwoj » 19 lut 2017, 13:02

Zgadza się - jest to najszybsza droga, bo w większości przypadków jak piszesz reklamacja tyczy pier.... A jak drzwi pojadą do producenta na serwis lub producent wyśle serwisanta do oględzin drzwi to taka reklamacja będzie znacznie dłużej trwała.
Zakichanym OBOWIĄZKIEM sprzedawcy jest sprawdzenie co jest z towarem. Jeśli jest to kwestia np. regulacji to powinien od ręki pomóc Klientowi, który zostawił u niego trochę pieniędzy. Brak pomocy w takim przypadku to dla mnie świństwo. Jak Klient przychodzi z kasą to jest super, ale jak przychodzi z problemem to już się go zbywa i odsyła do producenta.

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 20 lut 2017, 14:23

W ten sposób można łatwo odróżnić dobry punkt sprzedaży, od tego w którym Klienta mają za nic. Dajesz kasę i lepiej byś się tam nie pokazywał. A często po drodze zajrzy montażysta, poświęci parę minut na poprawienie i tyle. W innych przypadkach czekasz jak sklep znajdzie chwilę żeby puścić zgłoszenie do serwisu, serwis też nie rzadko prosi o doprecyzowanie, zanim zorganizują przyjazd przez pół Polski - schodzi się.

Phiby
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 20 lut 2017, 14:55
Re: serwis okien i drzwi

autor: Phiby » 20 lut 2017, 14:59

nie ma co panikować gdy coś jest nie tak, czasami jesteśmy w stanie sami coś poprawić bez składania reklamacji czy tym podobnych ;)

____________________
Miłego dnia.

theme
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 721
Rejestracja: 08 sty 2014, 18:14
Re: serwis okien i drzwi

autor: theme » 23 lut 2017, 17:06

Phiby - nie wszystko jesteś w stanie sam naprawić. O ile rzecz tyczy regulacji czy dokręcenia poluzowanej śruby to można zrobić to samodzielnie. Nie widzę więcej rzeczy które użytkownik mógłby samodzielnie zrobić.
Serwis jest od tego aby pomagać Klientowi w przypadku gdy przeciętny montażysta czy sklep nie są w stanie sobie poradzić z problemem.
Na szczęście większość przypadków to są pier..., które warto zgłaszać najpierw do sklepu, bo jak pisał Tolkin - z serwisem się wiąże się zawsze oczekiwanie, bo zazwyczaj jest jedna lub dwie ekipy na kraj. A jak mają oni jeszcze jechać na regulację drzwi (co nie jest w gwarancji) przez pół kraju to wydaje się to bezsensem. W pierwszej kolejności sklep rozpatruje gwarancję. Może odbić piłeczkę do hurtowni, oni dalej do producenta i sprawa ciągnie się minimum 2 tyg do samej odpowiedzi, a gdzie usunięcie "usterki". Szkoda czasu - trzeba trochę ponaciskać sklepy.
__________________________
pozdrawiam
The_Me

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 27 lut 2017, 14:58

Dokładnie tak - ścieżka reklamacyjna u producentów jest bardziej skomplikowana, niż w sklepie w którym się kupowało i montowali, który najczęściej jest blisko miejsca montażu. Są takie sklepy które od razu zgłaszają do serwisu, mimo zgłoszenia w sklepie. Samemu trzeba naciskać na formę reklamacji. Każdy przypadek jest indywidualny, nie ma reguły.

theme
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 721
Rejestracja: 08 sty 2014, 18:14
Re: serwis okien i drzwi

autor: theme » 16 mar 2017, 17:10

To też nie jest tak, że my z producentami znamy się jak łyse konie i na wszytko producent przymknie oko. Gdzie można a wręcz trzeba pomóc Klientowi finalnemu to producent może wyrazić zgodę na uznanie takiej reklamacji. Niemniej wszystko kosztuje. Czy mnie jako sprzedawcy i montażysty, czy też producenta (choćby koszty dodatkowych podzespołów czy całych drzwi). Gdyby producenci wszędzie wysyłali serwisy do regulacji i każdemu uznawali reklamacje, to dawno by już zbankrutowali.

Ja też jestem zdania, że reklamacje powinno składać się w sklepie i naciskać na to aby to sklep ją rozpatrywał, bo to on jest stroną (z nim nawiązano stosunek handlowy zawierając umowę kupna-sprzedaży). Toteż dlatego producent wystawia kartę gwarancyjną w podbija ją sklep.
__________________________

pozdrawiam

The_Me

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 23 mar 2017, 14:24

Wiesz, gdyby to było takie proste jak zakup telewizora który wyjmujesz z opakowania, kładziesz na półce i włączasz - wtedy jak najbardziej serwis powinien przyjeżdżać w razie problemów. Ale w przypadku drzwi, które są montowane i wymagają dużej precyzji - w innym przypadku występują problemy z regulacją, prześwitami, działaniem zamków - czyli większością zgłaszanych wad - powinien być wzywany montażysta który je wstawiał, a nie producent. Na 90% jest to wina montażu, a szybciej zajrzy montażysta, niż serwis zorganizuje przyjazd. Producent nie bierze kasy za montaż - za to biorą montażyści.

mazwoj
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 372
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:55
Re: serwis okien i drzwi

autor: mazwoj » 20 kwie 2017, 16:52

I przede wszystkim producent jest gwarantem towaru, a nie usługi montażu czy transportu (poza transportem od siebie do hurtowni, a dalej to już zmartwienie hurtowni i innych aby nie uszkodzić drzwi). Producent odpowiada za to aby okleina się nie odkleiła czy nie odbarwiła, aby drzwi miały odpowiedni wymiar, aby niczego nie brakowało w paczce z ościeżnicą itp. Reszta to tak jak piszesz - kwestia sklepu i/lub montażysty.

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 24 kwie 2017, 14:38

Kolego - w drzwiach zewnętrznych jest znacznie więcej elementów o które producent musi zadbać - stąd tak mała liczba dobrych produktów. Weźmy odporność na warunki atmosferyczne - żeby drzwi nie wypaczały się. Drewno czy stal pracują w zależności od temperatury - przy słabszych drzwiach jak jest ciepło mogą nie zamykać się, odstawać od ościeżnicy. Do tego jak dojdą takie rzeczy jak izolacyjność termiczna, odporność na włamania, łatwość montażu, jakość szkleń - nie jest to taki prosty orzech do zgryzienia. Trzeba uważać przy zakupie - kupować dobre jakościowo produkty.

mazwoj
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 372
Rejestracja: 25 wrz 2016, 17:55
Re: serwis okien i drzwi

autor: mazwoj » 24 kwie 2017, 17:02

A są też i tacy producenci co nie chwalą się tym, ale w drzwiach stricte zewnętrznych nie dają ramiaka, który ma usztywnić konstrukcję. Takie drzwi śmiało można stosować w lżejszych warunkach (np. do mieszkania w bloku, gdzie nie świeci na te drzwi słonce czy nie leje się po nich woda).
Co ciekawsze producenci drzwi wewnątrzklatkowych też wolą stosować ramiaki usztywniające i dzięki temu Klienci mają porządne drzwi w tej samej cenie co mieliby je bez tego ramiaka. http://erkado.pl/?ch_drzwi=herse

A tu są zdjęcia ramiaków:
http://erkado.pl/wp-content/uploads/201 ... 16-www.pdf

Strona 73 na dole po prawej.

tolkin
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 487
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:24
Re: serwis okien i drzwi

autor: tolkin » 25 kwie 2017, 13:07

Różne są technologie produkcji drzwi - stosowanie ramiak w większości jest niezbędne. Drzwi wewntrzklatkowe są całkowicie inne od zewnętrznych - rzadko patrzy się na termoizolację - nie ma takich różnic temperatury. Często też dla niektórych półek drzwi nie różnią się otwory w ścianach - ale sama konstrukcja (głównie wypełnienie) jest odmienne.


Wróć do „Okna i drzwi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów