Krzywe skrzydło i rozwarstwiona rama.

Od 70 lat jesteśmy z Wami. Chętnie podzielimy się wiedzą w wyborze okien, świetlików, rozwiązań do płaskiego dachu, produktów izolacyjnych i rolet. Zapraszamy do dyskusji.

Moderator: VELUX

izariz
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:58
Krzywe skrzydło i rozwarstwiona rama.

autor: izariz » 02 lis 2008, 13:38

Witam. Okna Velux zostały zamontowane przez wykonawcę inwestycji (szeregowiec 16 mieszkaniowy). W jednym z nich występuje skrzywienie, tzn. przy zamykaniu skrzydło ewidentnie nachodzi na ramę. Czy jest możliwość regulacji Veluxa, tak jak w przypadku np. plastików? A drugie pytanie wiąże się z rozwarstwiającą się ramą okna (nie tego samego co było opisywane). Ewidentnie rozwarstwia w połowie dłuższej krawędzi (boku). Czy w przypadku wstawiania okien przez wykonawcę powinienem otrzymać tzw. zewnętrzną gwarancję na okna, którą wystawia np. Velux. Pytam się, gdyż niedługo kończy się okres dwuletni odkąd zakupiłem mieszkanie i chciałbym w razie czego mieć taki papier w ręku. Pozdrawiam.

tolek
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 28 mar 2008, 21:24
Lokalizacja: Mazowieckiede
dot.vel.

autor: tolek » 03 lis 2008, 18:23

Witam.nie rozumiem,dlaczego tak długo zwlekasz ze zgłoszeniem usterki.Gwarancje od Velux możesz dostać.Trzeba tylko zgłosić się do budującego {wstawiającego okna},w twoim przypadku jednak,marnie to widzę.Futryna okna prawdopodobnie,nie została wypoziomowana,oraz nie sprawdzono przekątnych.Na to na pewno gwarancji niema,jak piszesz,rozwarstwia Ci się okno[myślę że rama]albo nie dokręcił Ci montażysta śrubek,albo zerwał je w drewnie,to też wyklucza gwarancje.Jedyna rada to reklamować tam gdzie mieszkanie zostało kupione,ale po dwóch latach?.Myślę że będzie trzeba okno na swój koszt wymienić,[jeśli usterka bardzo przeszkadza]pozdrawiam

izariz
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:58

autor: izariz » 03 lis 2008, 20:38

Dlaczego marnie to widzisz? Skoro ktoś to popsuł, to niech teraz to naprawia. Skoro dach "pracuje", to chyba można to przewidzieć, a jeżeli nie można, to teraz trzeba to korygować. Pismo już napisałem i w najbliższych dniach dostarczę deweloperowi. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
VELUX
Aktywny
Aktywny
Posty: 262
Rejestracja: 15 lut 2006, 12:58
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

autor: VELUX » 03 gru 2008, 15:30

Najprawdpodobniej przekoszona rama to wina nieprawidłowego montażu. Są możliwości naprawy tego, ale to zależy od przyczyny. Jeśli chodzi o rozwarstwienie ramy trudno stwierdzic, czy jest to wina materiału czy montazu. W związku z tym proponuje Panu skontaktować z serwisem technicznym VELUX Polska, który pomoże zdiagnozować usterkę, tel.: (22) 33 77 000.


Wróć do „Okna do poddaszy VELUX. Ekspert czeka na Twoje pytania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów