deski tarasowe thermory?

Czy jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami ogrodu z tarasem czy malutkiego balkonu musimy się zastanowić nad aranżacją tego miejsca i doborem roślin. Tutaj znajdziesz inspiracje, ciekawe pomysły i nietypowe rozwiązania związane z tym tematem.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

łoszy
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 25 cze 2013, 15:47
deski tarasowe thermory?

autor: łoszy » 25 cze 2013, 15:59

Witam,
W innym watku ktos polecal deski na taras thermory.. ta firma nie jest mi znana.. czy wie ktos cos na temat tych desek?

Mattias
Aktywny
Aktywny
Posty: 273
Rejestracja: 23 mar 2010, 16:10
Re: deski tarasowe thermory?

autor: Mattias » 16 lip 2013, 19:35

Deski są bardzo dobrej jakości no i mają sporą gwarancję. Tarasy z nich wyglądają bardzo ładnie. Są już dostępne w Polsce,ale tylko pod Warszawą;/

łoszy
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 25 cze 2013, 15:47
Re: deski tarasowe thermory?

autor: łoszy » 19 lip 2013, 9:24

tylko w jednym miejscu w Polsce sa te deski?

yaska
Aktywny
Aktywny
Posty: 179
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:41
Re: deski tarasowe thermory?

autor: yaska » 10 sie 2013, 17:49

Nie znam tej firmy, ale dobre deski i więcej punktów odbioru ma np. Andrewex. Nie dawno nawet dwa nowe punkty otworzyli, Janki i Targówek.

Tato_Małża
Aktywny
Aktywny
Posty: 251
Rejestracja: 20 lip 2011, 10:57
Lokalizacja: Poznań
Re: deski tarasowe thermory?

autor: Tato_Małża » 13 sie 2013, 20:24

deski thermory nie są już dostępne tylko pod Wawa:) maja wiele punktow juz. Firma chyba jest dosc nowa wiec zapewne z czasem bedzie coraz wiecej punktow. Pod wawa sa w łomiankach, ale sa tez w gdyni, krakowie, olszytnie chyba i kielce tez, ale nie jestem pewien, musisz sobie sprawdzic :)

Piotr1955
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 302
Rejestracja: 05 lip 2018, 10:35
Re: deski tarasowe thermory?

autor: Piotr1955 » 19 wrz 2018, 12:42

Jak dla mnie w temacie desek tarasowych to bardzo dobry stosunek ceny do jakości ma w tym momencie Tardex - https://tardex-wpc.pl/. Zamawiamy u nich większe ilości, robią nam deski na wymiar, od 1 metra do nawet sześciu metrów. Nie ma problemu z montażem szybko to idzie myślę, że nawet zupełny amator da sobie radę z instalację takiej podłogi na tarasie.


Wróć do „Ogrody, balkony i tarasy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości

Gotowe projekty domów