Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Iw_64 pisze:W dniu 18.08.2017 miałam umówioną kilka dni wcześniej wizytę serwisu do piecyka gazowego między godziną 16 a 18 (w Krakowie). O 17:55 mąż zadzwonił do serwisu z pytaniem, kiedy możemy spodziewać się przyjścia fachowca. Jakaś pani odpowiedziała, że powinien niedługo przyjść. O godzinie 21 odezwał się łaskawie jakiś pan (chyba „fachowiec”), który oświadczył, że nie mógł wcześniej
przyjść, bo miał awarię, czy coś w tym rodzaju. Nie muszę dodawać,
że byliśmy delikatnie mówiąc zdenerwowani, gdyż zdezorganizowano
nam pół dnia i nie wykonano zamówionej usługi. I tutaj moje pytanie: czy nie wypadałoby zawiadomić klientów wcześniej o wystąpieniu awarii i zaproponowaniu jakiegoś rozwiązania? Jesteśmy bardzo niezadowoleni i nie możemy polecić firmy, która tak lekceważy klientów.
Tomasz_Brzeczkowski pisze:Przyczyną smogu w Polsce jest wentylacja grawitacyjna
Wróć do „Porozmawiajmy o wykonawcach”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości