CNC POMPY CIEPŁA, KLIMATYZACJE, WENTYLACJE, CHŁODNICTWO
autor: quescikkk » 10 paź 2018, 10:40
To może ja opiszę swoją przygodę z firmą CNC Pompy Ciepła. Sam początek uważam, za mega profesjonalny kontakt telefoniczny bez problemu wszelkiego rodzaju informację otrzymywałem za każdym razem. Doszło do umowy i montażu usługa wykonana i rozliczona i w sumie tutaj zaczynają się kłopoty. Po kilku dniach wyskoczył błąd na pompie i cała woda w instalacji spłynęła trzeba było na nowo napełnić układ(dobrze że dom nie był jeszcze zamieszkany a na zewnątrz nie było -20). Po stronie firmy nie pojawiła się jakakolwiek propozycja przyjechania w końcu montowali pompę za kilkadziesiąt tysięcy zł i przestała działać w ciągu kilku dni. Po montażu cały instruktarz wyłącznie przez telefon, ale stwierdziłem że jednak lepiej wiedzieć co i jak zrobić w takiej sytuacji, bo po zamieszkaniu przecież nie będę czekał na wolny termin w mrozach w domu. Wszystko wykonałem według instrukcji właściciela firmy przez kontakt telefoniczny(który już był znacznie bardziej utrudniony) początkowo pompa musiała chodzić na dodatkowej gorzałach ponieważ instalacja została uzupełniona zimną wodą, kolejno próbowałem podnieść temperaturę na podłodze - wszystko wykonywałem SAM firma nadal nie poczuwała się do konieczności przyjechania w końcu montaż został rozliczony (podobnie z odpowietrzeniem układu). Ponieważ większość rzeczy musiałem wykonywać SAM stwierdziłem że może uzyskam jakieś informację dodatkowe (instalacja podłogówki była wykonywana przez inną firmę) niestety Pan już chyba stwierdził, że nie ma sensu odpisywać. Dochodzimy do sytuacja po której postanowiłem wystawić opinię negatywną dokładnie tydzień temu zaplanowałem przegląd urządzenia wraz z montażem termostatu centralnego bezprzewodowego który wcześniej nie został zamontowany z uwagi na termostaty w każdym pomieszczeniu. Pani z kontaktu podanego w tej wizytówce poinformowała mnie że mają ekipę i postarają się przyjechać w ciągu tygodnia SUPER. Po kilku dniach dostaję telefon że panowie mogą przyjechać nawet wcześniej niestety jak większość ludzi pracuję i nie jestem w domu postanowiłem odmówić i poczekać do kolejnego tygodnia według ustaleń początkowych. Otrzymuje telefon dn. 09.10 o możliwości podjechania w kolejnym dniu tj. 10.10 najlepiej w godzinach porannych pada propozycja godziny 8, sam sugeruje 7 z uwagi na konieczność pójścia do pracy (dostaję potwierdzenie od Pani w słuchawce że instalatorzy zawitają o godz. 7.00 dn. 10.10). Czekam na panów 7, 7:30, - o 7:40 postanowiłem zadzwonić pod nr pod których się kontaktowałem (do instalatorów telefonu nie otrzymałem) niestety nr nie odbiera. Czekam do godziny 8 o 8:01 dostaje sms z informacją, że panom przedłużył się montaż i mogą być o 11 - brak telefonu, brak informacji. Napisałem również sms do właściciela z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, niestety bez odzewu. Generalnie jeżeli znajdziesz dobrą firmę w swoim mieście nie pakuj się w problemy instalacji firm oddalonych 300-400 km, przed wyborem trafiłem na taki komentarz ale zaryzykowałem obecnie wiem że to był błąd.