Witam, przychodzę z może dosyć nietypowym zapytaniem, ale jeżeli ktoś z Was prowadzi firmę to jak rozlicza i rejestruje czas pracowników? Jakaś spółka, narzędzie, system? Jedyne co znalazłem to https://www.reset2.pl/oferta/pro/rejestrator-czasu-pracy, myślicie, że warto? Pozdrawiam!
Specjalne urządzenie działające na kartę to super rozwiązanie. Pomogło mi to w walce ze spóźnieniami w mojej firmie. Dzięki temu, że zakupiłem rejestrator czasu pracy wszystko mi się usystematyzowało. O zaopatrzenie mojej firmy zadbało controlsys, mogę ich śmiało polecić.
Ja u siebie wprowadziłem system od firmy timaco - możesz sobie przejrzeć ich ofertę, myślę że znajdziesz coś co będzie pasowało idealnie dla Twojej sytuacji
Akurat ja jestem dopiero co na początku zakładania działalności i chcę na ten moment mieć spółkę w Estonii. Z tego co mi już wiadomo to na pewno warto było zgłosić się do firmy która w pełni zapewnia wsparcie w zakresie prawnopodatkowym.