naklejki na ścianę?

Projekty wnętrz. Szukasz inspiracji jak zaaranżować mieszkania, domy? Tutaj znajdziesz uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, pomysły na wystrój każdego pomieszczenia oraz architektów z całej Polski.
Auroks
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 89
Rejestracja: 07 mar 2017, 8:23
Re: naklejki na ścianę?

autor: Auroks » 30 mar 2017, 11:21

Faktycznie naklejki na ścianę to prosty i tani sposób na to aby odświeżyć i unowocześnić swoje wnętrze i ściany. Pytanie czy sprawdzą się wszędzie, bo mim zdaniem niekoniecznie- o ile w kuchni czy pokoju dziecka będą w porządku, o tyle w salonie warto postawić na inną dekorację.

Awatar użytkownika
AnnaMateuszek
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 14 mar 2017, 11:15
Re: naklejki na ścianę?

autor: AnnaMateuszek » 31 mar 2017, 10:38

Ja nie jestem zwolennikiem naklejek na ścianie, były chwilowo modne, ale teraz raczej uważane są za trochę mało gustowne. Ewentualnie w pokoju kilkuletniego dziecka byłabym skłonna je zaakceptować. Jeżeli pozostałe elementy wystroju byłyby dobrze dopasowane, to efekt mógłby być fajny. :) Chociaż i tak uważam, że kolorowe dywany dziecięce i klasyczne obrazki w prostych ramkach mogą stanowić lepszą dekorację pokoju malucha. :)

Tomek2233
Początkujący
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: 27 cze 2017, 7:52
Re: naklejki na ścianę?

autor: Tomek2233 » 27 cze 2017, 9:21

Aaa tam gadanie, nadal wiele ludzie korzysta z tych naklejek bo to łatwy i tani sposób na urozmaicenie pokoju. Oczywiście zgodzę się z tym, że do salonu one niezbyt pasują, ale do pokoju dziecka jak najbardziej. Naklejki zawsze kupywałem na Naklejki i nigdy się nie zawiodłem co do ich jakości wykonania.

Awatar użytkownika
Dżasmina
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 625
Rejestracja: 14 gru 2015, 12:15
Re: naklejki na ścianę?

autor: Dżasmina » 27 cze 2017, 12:20

takie naklejki niekiedy wyglądają bardzo ładnie, nie można złego słowa powiedzieć.

sergii
Aktywny
Aktywny
Posty: 208
Rejestracja: 09 wrz 2015, 23:38
Re: naklejki na ścianę?

autor: sergii » 31 lip 2017, 22:57

U nas naklejki królują w całym mieszkaniu :) Bardzo je lubimy. Nigdzie niestety nie można ich już znaleźć w sklepach dlatego kupuję tutaj http://www.wikam.com.pl/ :)

Awatar użytkownika
Dżasmina
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 625
Rejestracja: 14 gru 2015, 12:15
Re: naklejki na ścianę?

autor: Dżasmina » 01 sie 2017, 16:32

mnie się takie naklejki podobają, ładnie to wygląda i ciekawie urozmaica pomieszczenie.

PannaAnna1
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 18 sty 2017, 11:23
Re: naklejki na ścianę?

autor: PannaAnna1 » 04 sie 2017, 12:31

Naklejki rzeczywiście potrafią cudownie odświeżyć wnętrze - lecz często bez dużych nakładów możemy sami zrobić szablon np. wyciąć z gąbki jakiś kształt.

Ostatnio gdy remontowaliśmy pokój syna, inspirowałam się http://www.domolubni.pl/5-pomyslow-dekoracyjne-wzory-sciane/

remontujesie
Aktywny
Aktywny
Posty: 142
Rejestracja: 22 lip 2017, 10:46
Kontaktowanie:
Re: naklejki na ścianę?

autor: remontujesie » 04 sie 2017, 14:20

Ciekawa strona, a myślałem, że już cały internet zwiedziłem :wink:

pozdro599
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 10 sie 2017, 12:06
Re: naklejki na ścianę?

autor: pozdro599 » 10 sie 2017, 12:17

Polecam kupować naklejki na aliexpresie bo są naprawde tanie :D szczególnie w porównaniu z polskimi serwisami I wygląda świętnie

Miłoszek
Początkujący
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: 20 cze 2016, 12:53
Re: naklejki na ścianę?

autor: Miłoszek » 11 sie 2017, 10:49

a może zamiast naklejki to fototapety uliczki francuskie albo ozdobna cegła lub struktura? te ostatnie fajnie prezentują się w przedpokojach i korytarzach.

celia.celia84
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2017, 20:18
Re: naklejki na ścianę?

autor: celia.celia84 » 12 sie 2017, 16:54

Dzięki takim naklejkom można w łatwy sposób odmienić wnętrze. Jest to szybki i prosty sposób na zmianę i nie wymaga dużych nakładów finansowych. Również bardzo ciekawe mogą być także naklejki np. na zmywarkę: http://stikero.pl/pol_m_Naklejki_Naklejki-na-zmywarke_zwierzeta-238.html. W ten sposób z kolei można ożywić kuchnię i sprawić, że będzie wyglądała bardzo oryginalnie. Szczególnie dzieciaki będą zachwycone taką odmianą :)

remontujesie
Aktywny
Aktywny
Posty: 142
Rejestracja: 22 lip 2017, 10:46
Kontaktowanie:
Re: naklejki na ścianę?

autor: remontujesie » 18 sie 2017, 15:25

Naklejki na zmywarkę - człowiek już chyba wszystko wymyślił :)

aga01
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 73
Rejestracja: 20 sty 2016, 13:18
Re: naklejki na ścianę?

autor: aga01 » 19 sie 2017, 12:04

Na pewno jeszcze nie wszystko, przecież muszą być jeszcze jakieś rezerwy w głowach projektantów. A co do tych naklejek to naprawdę ekstra sprawa i świetna alternatywa dla fototapet. My chcemy w pokoju naszej córeczki zastosować właśnie takie http://www.jagodowykot.pl/kategoria-pro ... i-scienne/ naklejki ale jeszcze nie zdecydowaliśmy co wybierzemy, a jest z czego wybierać. Muszę chyba zajrzeć jednka na ich bloga do tych inspiracji może tam coś fajnego znajdę.
agadys

remontujesie
Aktywny
Aktywny
Posty: 142
Rejestracja: 22 lip 2017, 10:46
Kontaktowanie:
Re: naklejki na ścianę?

autor: remontujesie » 31 sie 2017, 12:19

Do pokoju dziecka - świetna sprawa, jak się znudzą (a u dzieci to dość szybko następuje) to można wymienić na inne.

grabeckoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: 12 maja 2017, 22:42
Re: naklejki na ścianę?

autor: grabeckoi » 31 sie 2017, 22:58

Ale tylko do pokoju dziecka. Poza tym stanowcze nie moim zdaniem.


Wróć do „Aranżacje wnętrz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów